Piedāvājam darbu lietvedei/-im Ludzā.
Galvenie darba pienākumi:
- Pārzināt organizācijas darba specifiku, produktus/pakalpojumu s, struktūru, to pakārtotību un darbinieku darba pienākumus;
- Sagatavot nepieciešamos dokumentus/ dokumentu projektus;
- Organizēt biroja darbībai nepieciešamās preču piegādes;
- Nodrošināt informācijas apmaiņu un dokumentu apriti;
- Komunicēt ar organizācijas klientiem un sadarbības partneriem.
Prasības kandidātiem:
- Vēlama pieredze līdzīgā amatā;
- Teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas;
- Ļoti labas iemaņas darbā ar MS office programmām, it īpaši Excel un Word;
- Augsta atbildības izjūta un precizitāte;
- Labas laika plānošanas spējas un prasmes noteikt prioritātes;
- Atsaucīga, laipna un pozitīva attieksme.
Mēs piedāvājam:
- Darbu strauji augošā uzņēmumā ar vairākām struktūrvienībām dažādās Latvijas vietās;
- Draudzīgus un profesionālus kolēģus;
- Motivējošu un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu.
Atalgojums:
- no 750 eiro, ar iespēju pelnīt vairāk pēc pārbaudes laika.
Sūti savu CV un motivācijas vēstuli uz norādīto e-pastu. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju.