Pārdodu interesantu projektu. E46 kompakts. 2.0d, 110kw dzinējs. Taisīts vairāku gadu garumā. Ievests tika 2018. gadā un visu laiku atradās pie manis. Braucis gan trasēs, gan izstādēs. Ziemā stāv garāžā. Pārdot žēl, bet pārsvarā stāv un nav pielietojuma pēdējā laikā, jo nav laiks braukt trasē ar viņu. Pēdējo divu gadu laikā nobraukums 4k. Kad tika likts uz strīpas pret 250hp , gāja līnijā ar otru auto. Uz stenda nav sanācis uzlikt, tāpēc varētu spriest, ka viņam ir 230-250hp.
Tātad kas darīts:
Tehniskais:
Saregulēta 2.0 Turbo
FMIC lielais interkūleris
Kārba no 330d.
Sajūgs ar grozu 3.0d
Egr delete
Pilna garuma taisnā izplūde
Metināts reduktors no automāta ar attiecību 2.93
3b motosport shifteris
Wilwood 0.7 hidrauliskā rokas bremze
Jauni priekšējie plaukti ar maināmām buksēm
MSR Coiloveri, regulējams sagāzums/cietība
Tikko mainīta eļļa/filtri.
Koniskais filtrs
Aizmugurē bashbar , lai abus ratus var pacelt reizē
Ventilators uz pogas
Aizmugurē jauni suporti
Jauns akumulators
Regulējamās atsaites aizmugurē
Vizuāli:
Diski , insigna, visi 4x 10jx17
Bi Xenon lukturi
Aplimēts ar plēvi
Logi satonēti
Lūpa, kas bildēs noņemta, jo bija traki zemu, bet varu dot līdzi.
9cm widebody, viss apakšā sametināts un tehnisko iet bez problēmām
Un retums, 4x elektriskie logi kompaktam.
Numurs , kas virsū gan paliks man. Būs KC 5613. Noteikti kaut kas piemirsies, bet to pa telefonu.