Jauna laiva noliktavā.
Laivas cena ietver visu uzskaitīto aprīkojumu, tai skaitā Pvn 21%.
Pamataprīkojums:
Inovatīva – pārvietojama stūres konsole nodrošina iespēju vadīt laivu atrodoties tās salonā vai ārpus tā, laivas kokpitā;
Rūpnieciski ražotas trīsdaļīgas durvis starp laivas salonu un kokpitu (aizslēdzamas);
Ražotas pēc īpašas tehnoloģijas no kompozītmateriāla. Augstas kvalitātes un izturības slīd-mehānisms;
Priekšējo margu komplekts ar priekšgala platformu;
Jumta margu komplekts;
6 nerūsējošā tērauda tauvošanās klampas;
Priekšējais logs - stikla;
Sānu logi ar vēdināšanas iespēju (atbīdāmi elementi);
Stūres rats;
Kokpita un kabīnes apgaismojums (LED);
Elektriskā instalācija 1 akumulatoram (akumulators nav iekļauts) ar galveno barošanas slēdzi, drošinātāju paneli, 2x 12V rozetes (kajītē un kokpitā);
Automātiskais bižu sūknis;
Galvenā mantu uzglabāšanas kaste kokpitā (aprīkota ar gāzes atsperēm);
Degvielas sistēma ar 137 litru alumīnija degvielas tvertni, ES degvielas līmeņa sensoru;
Matraču komplekts kajītē un kokpitā;
Salokāma gulta kajītē;
2 noņemami kāju balsti kokpitā;
Liela lūka kajītes “guļamzonas” griestos;
Stūrmaņa krēsls ar “stand-drive” sistēmu;
Pasažiera krēsls laivas salonā;
Enkura kaste ar vāku laivas priekšgalā;
2kg ugunsdzēsības aparāts speciāli izveidotā nodalījumā;
Nerūsējoša tērauda kāpnes, ieklušanai laivā no ūdens;
2 x 90l loma uzglabāšanas kastes ar ūdens noliešanas sistēmu (el. sūknis);
2 salokāmi sānu sēdekļi uz nerūsējoša tērauda eņģēm;
Navigācijas gaismu sistēma;
Salokāms sēdeklis aizmugurējā daļā ar gāzes atsperu atbalstiem.
Uzstādītais papildaprīkojums:
Dzinējs Mercury F150 L EFI;
Karšu ploteris Lowrance Elite FS9, (sensors, Navionics Baltijas karte, NMEA 2000
“starter pack”);
„Vessel link Mercury” dzinēja savienošana ar karšu ploteri;
Mērinstrumenti stūres panelī (dzinēja apgriezieni, ātrums pret ūdens virsmu,
degvielas līmenis, dzinēja kājas pozīcija);
Marinco prožektors uz jumta ar tālvadību;
LED apgaismojums uz korpusa pagarinājumu platformām abās pusēs laivas
aizmugurē;
Enkurs ar 30m virvi (ietilpst enkur kastē laivas priekšgalā);
Salokāms galdiņš salonā, kreisajā pusē;
Trimmēšanas plāksnes Lenco;
Motorguide Xi5-80SW, 72” 24V GPS pilns komplekts (LiPO4 2x 150A, NMEA 2000
savienojums u. t. t. );
Tents (bimini top un sienas) laivas aizmugurei;
Dzinēja un servisa akum. baterijas 2x110Ah;
Priekšējā slotiņas ar mazgāšanas sistēmu;
Kompozīta galds ar noņemamu nerūsējošā tērauda kāju;
Hidrauliskā stūrēšanas sistēma Ultraflex derīga 150HP dzinējam;
Elektriskā instalācija 2 akumulatoriem ar uzlādes separatoru;
Aizmugurējās platformas (laivas korpusa pagarinājums);
Audio sistēma Sony Marine USB/Bluetooth (vai augstākas kvalitātes sistēma) ar 4 skaļruņiem (var tikt mainīta uz citu modeli);
Klāja mazgāšanas “duša” ar aiz-borta ūdeni;
Eberspächer 2KW apkure (dīzeļdegviela) ar izvadu uz priekšējā vējstikla, papildus 20l
dīzeļdegvielas tvertne un degvielas līmeņa rādītājs;
Krasta strāvas sistēma, ieskaitot “jūras” 230V ligzdu, 15m kabeli, 230V drošinātājus ,
Victron Energy 15A akumulatora lādētāju, 230V rozeti kajītē;
Ķīmiskā tualete Thetford Porta Potti (ieskaitot papīru un ķīmijas);
Pilnīgs EVA FOAM klājs (brūns/melns vai pelēks/melns).
Īsumā par modeli:
Pegazus 560 Top Fisher izceļas ar tā trolinga zvejas iespējām, ļaujot vienlaicīgi izmantot līdz pat 12 makšķerēm, pateicoties labi aprīkotai sistēmai ar jumta ligzdām un aizmugurējām trolinga sistēmām. Laivā ir divi lieli, viegli tīrāmi konteineri zivju glabāšanai un dzīvās ēsmas tvertne. Ar maināmu stūres konsoles pozīciju un vieglu transportējamību, Pegazus 560 Top Fisher ir ideāls izvēle nopietnai zvejai Eiropas ūdeņos, apvienojot funkcionalitāti un ērtības.