Viens no vadošajiem apsardzes uzņēmumiem aicina komandā klientu attiecību menedžeri darbam ofisā.
Tavos ikdienas pienākumos ietilps:
1. ikdienas komunikācija ar esošajiem klientiem telefoniski un e-pastā;
2. darbs ar kompānijas tehniskajiem speciālistiem;
3. informācijas ievade uzņēmuma sistēmā.
Mēs sagaidām:
1. labas komunikācijas spējas;
2. pieredzi darbā ar klientiem;
3. spēju noteikt prioritātes savā darbā;
4. mērķtiecīgumu un atbildīgu attieksmi pret saviem pienākumiem;
5. vēlmi un spēju strādāt dinamiskā darba vidē un attīstīties kopā ar uzņēmumu.
Mēs piedāvājam:
1. apmācības par mūsu pakalpojumiem un ikdienas darba procesiem, uzsākot darbu;
2. ikmēneša atalgojumu EUR 1300 - 2500 (bruto);
3. individuālās piemaksas atkarībā no darba rezultātiem;
4. visas sociālās garantijas;
5. iespēju attīsties un veidot karjeru liela, stabila uzņēmumā;
6. draudzīgu atmosfēru un atbalstošus kolēģus ikdienā.
Aicinām sūtīt CV uz norādīto e-pastu. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti intervijai.