SIA „Intra El” elektroapgādes sistēmu būvniecības uzņēmums Rīgā, kas specializējas spēka un automātikas skapju komplektēšanā, uzstādīšanā un apkalpošanā, piedāvā darbu sekojošai vakancei: biroja vadītājas palīgs/e, asistents/e.
Darba pienākumi:
- nodrošināt biroja ikdienas darba procesu un administratīvo atbalstu;
- organizēt un uzraudzīt dokumentu apriti, sagatavot nepieciešamos pārskatus un arhivēt dokumentus;
- nodrošināt informācijas un dokumentu apriti uzņēmumā, lietvedības uzskaiti atbilstoši uzņēmuma prasībām;
- apstrādāt ienākošo un izejošo korespondenci, pieņemt un koordinēt telefona zvanus, e-pastus;
- organizēt sūtījumus, izmantojot dažādus kurjerdienestus;
- veikt biroja saimnieciskos darbus (pasūtīt kancelejas preces, aprīkojumu, sekot līdzi noliktavas uzskaites vajadzībām);
- sniegt atbalstu uzņēmuma vadībai un darbiniekiem ikdienas darbā;
- komunicēt ar klientiem, sadarbības partneriem un piegādātājiem;
- izejošas (rēķini ar PNA un pavadzīmes) un ienākošas (materiāli) pirmdokumentu sagatavošana;
- iesaistīties iekšējo pasākumu organizēšanā;
- veikt citus ar uzņēmuma darbību saistītus uzdevumus.
Prasības kandidātiem:
- iepriekšēja pieredze biroja administrēšanā, lietvedības vai klientu apkalpošanas jomā vai līdzīgā amatā (vēlama);
- labas iemaņas darbā ar datoru (Windows, MS Office Outlook, Excel obligāti u. c. programmas);
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt komandā un individuāli, pozitīva attieksme;
- C1/C2 latviešu valodas zināšanas;
Piedāvājam:
- stabilu darbu augošā uzņēmumā ar draudzīgu kolektīvu;
- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas;
- bruto alga 1300-1500 atkarībā no prasmju līmeņa;
- sociālās garantijas;
- iespēju piedalīties uzņēmuma saliedēšanas pasākumos;
– normālais darba laiks 40 darba stundu nedēļa, pilna slodze.
CV lūdzam sūtīt uz norādīto elektroniskā pasta adresi.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām.