Opera Hotel - 4 zvaigžņu viesnīca, kas atrodas pašā Rīgas centrā aicina darbā jaunu kolēģi recepcijas administratora amatā.
Pienākumi:
Viesu piereģistrēšana un izrakstīšana;
Darbs ar kases aparātu, maksājumu pieņemšana;
Rezervāciju veikšana;
Atbildēt uz epastiem un veikt grupu rezervācijas;
Dažādas ar viesnīcas pakalpojumiem un tūrismu saistītas informācijas sniegšana;
Atbildēt uz zvaniem un sniegt viesiem nepieciešamo informāciju par viesnīcas pakalpojumiem, kā arī spēja risināt dažādas problēmsituācijas, ja tadas radušās.
Prasības:
Labas latviešu, angļu valodas zināšanas, citas svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
Iespēja strādāt maiņās;
Augsta atbildības sajūta, iniciatīva un komunikabilitāte
Uz klientu apkalpošanu orientēta, atvērta un izpalīdzīga personība.