Aicinām pievienoties SIA “Kotryna” komandai
Klientu apkalpošanas operatoru
Galvenie pienākumi:
- Laipni atbildēt uz ienākošajiem telefona zvaniem, tos reģistrēt un klasificēt sistēmā;
- Sniedzēt klientiem informāciju par preču sortimentu, cenām un pasūtījuma veikšanas procesu;
- Apstrādāt ienākošo e-korespondenci un atbildēt uz klientu jautājumiem;
- Pārvaldīt pasūtījumus datorprogrammā – pieņemt, reģistrēt, rediģēt, saskaņot izmaiņas ar klientiem un apstiprināt;
- Pārvaldīt preču atgriešanas procesu;
- Atbildēt uz klientu sūdzībām un risināt problēmsituācijas;
- Noformēt un izrakstīt rēķinus un preču pavadzīmes.
Prasības:
- Uz klientu orientēta, atbildīga personība ar iniciatīvu;
- Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
- Labas latviešu valodas zināšanas (citu valodu prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību);
- Spēja risināt nestandarta situācijas;
- Labas iemaņas darbā ar datoru un informācijas sistēmām.
Mēs piedāvājam:
- Draudzīgu, harmonisku un atbalstošu kolektīvu;
- Darba vietu ērtā un mūsdienīgā birojā, TC “Domina Shopping”;
- Stundas tarifa likmi – 5, 95 EUR pirms nodokļu nomaksas;
- Summēto darba laiku;
- Veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem.