Nodrošināt ikdienas komunikāciju ar klientiem – atbildēt uz telefona zvaniem un e-pastiem, veikt pierakstus iekšējā sistēmā, sniegt informāciju par nodarbībām, speciālistiem un aktuālajiem piedāvājumiem;
Laipni sagaidīt klientus, palīdzēt orientēties pakalpojumu piedāvājumā;
Rūpēties par kārtību reģistratūrā un nodarbību telpās;
Pieņemt klientu maksājumus (skaidras un bezskaidras naudas norēķini, darbs ar kases aparātu);
Reģistrēt ienākošos un izejošos dokumentus, ievadīt sistēmā klientu aprūpes plānus;
Efektīvi organizēt savu darbu, spējot pārslēgties starp dažādiem uzdevumiem, lai nodrošinātu nepārtrauktu un raitu klientu apkalpošanu.
Mēs sagaidām no Jums:
LIELS pluss- reģistrēta persona ārstniecības atbalsta reģistrā;
Laipna un atsaucīga attieksme;
Precizitāte darbā ar naudu un dokumentiem;
Labas datorprasmes (MS Office, Excel, e-pasts);
Pieredze klientu apkalpošanā vai darbā veselības/fitnesa jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
Stabilu atalgojumu 1200 EUR/bruto;
Veselības apdrošināšanu, pēc pārbaudes laika;
Darbu mūsdienīgās telpās Āģenskalnā;
Apmācības un atbalstu darba procesā;
Darba vidi, kur rūpējamies gan par klientu, gan darbinieku labsajūtu.