Mēs esam dinamiski attīstošs skaistumkopšanas veikals, un mūsu komandā ir nepieciešams atbildīgs un organizēts darbinieks - iepirkumu menedžeris un mūsu interneta veikala vadīšanai.
Uzdevumi:
Saziņa ar klientiem un piegādātājiem: Jums būs jānodarbojas ar informācijas precizēšanu par precēm, cenu un piegādes nosacījumu saskaņošanu.
Interneta veikala pārvaldīšana: Jūsu uzdevumi ietvers preču, cenu, aprakstu un akciju atjaunināšanu mājaslapā, preču pieejamības kontroli un klientu pasūtījumu apstrādi.
Pasūtījumu noformēšana programmā 1C: Piegādātāju pasūtījumu izveide un sekošana, piegādes termiņu kontrole.
Prasības kandidātiem:
Labas saziņas prasmes, angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Atbildība, precizitāte un labas organizatoriskās spējas.
Mēs piedāvājam:
"Balta" veselības apdrošināšana.
Interesantu un stabilu darbu dinamiski attīstošā uzņēmumā.
Pirmajos mēnešos samaksa 7 eiro/stundā, vēlāk konkurentspējīga atalgojuma un sociālās garantijas.
Profesionālās izaugsmes un karjeras augšupcelšanās iespējas.
Ja Jūs interesē pievienoties mūsu komandai un esat gatavs dot savu ieguldījumu mūsu biznesa attīstībā, lūdzu, nosūtiet savu CV un pavadījuma vēstuli uz mūsu e-pasta adresi. Mēs ar nepacietību gaidām iespēju apspriest ar Jums tālākos soļus.