Uzdevumi: Vadītāja organizatoriskais un informatīvais atbalsts,
informācijas meklēšana / dokumentu apstiprināšana / pārbaude;
darbs nodarbinātības aģentūrā, ieskaitot biroja, pārdošanas nodaļas, piegādes nodaļas kontroli un vadību.
Prasības:
Augstākā izglītība personāla vadībā/ekonomikā vai saistītās jomās;
2 gadu darba pieredze personāla menedžera amatā vai lidzīga amatā;
Izcilas prasmes darbā ar MS Office;
Teicamas latviešu valodas zināšanas (mutiski, rakstiski); angļu validas zināšanas
Personāla vadības principu un lietvedības izpratne ļoti labā līmenī;
Teicamas saskarsmes un lietišķās komunikācijas prasmes;
Teicamas organizatoriskās prasmes;
Ищем коллегу на позицию ассистента.
Задачи: Организационно - информационная поддержка руководителя,
поиск информации / согласование / проверка документов;
работа в агенстве по трудоустройству, в том числе контроль и управление офисом, отделом продаж, отделом поставок.