Mēs meklējam atbildīgu, enerģisku un precīzu lietvedi / sekretāri, kas palīdzēs projektu vadītājam ikdienas darba organizēšanā un dokumentu apritē. Ja Tev patīk kārtība, komunikācija un dinamiska darba vide šī ir lieliska iespēja.
Darba pienākumi:
Darbs ar Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams);
Oficiālo pieteikumu, līgumu un vēstuļu sagatavošana un noformēšana;
Dokumentu un uzdevumu uzskaite, sagatavošana, iesniegšana valsts vai partneru sistēmās;
Komunikācija ar klientiem, piegādātājiem un kolēģiem;
Projektu vadītāja atbalsts ikdienas darba procesos un biroja organizatorisko jautājumu risināšanā.
Prasības kandidātam:
Labas iemaņas darbā ar Microsoft Office programmām;
Spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un mācīties jaunas lietas;
Precizitāte, atbildības sajūta un labas komunikācijas prasmes;
Vēlama pieredze administratīvā darbā (nav obligāta – nodrošinām apmācības);
Latviešu valodas zināšanas un vēlme pilnveidoties profesionāli.
Mēs piedāvājam:
Konkurētspējīgu atalgojumu, atbilstoši pieredzei un ieguldījumam;
Apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas;
Stabilu darbu ilgtermiņā strauji augošā uzņēmumā;
Elastīgu pieeju darba organizācijai un saprotošu vadību;
Motivējošus bonusus par labiem darba rezultātiem;
Mūsdienīgu biroju, draudzīgu un saliedētu kolektīvu;
Dienesta automašīnu darba vajadzībām, ja nepieciešams;