Meklējam enerģisku, precīzu un nozarē pieredzējušu kolēģi, kurš/-a palīdzēs nodrošināt konstruktīvu atbalstu mūsu dizaina izstrādes un ražošanas procesiem. Šis darbs būs piemērots cilvēkam, kurš orientējas mēbeļu ražošanā, spēj strukturēti organizēt ikdienas procesus un ar prieku risina gan tehniskas, gan praktiskas lietas.
Tavi galvenie pienākumi būs:
Asistēt konstruktoriem ikdienas darbā – piemeklēt furnitūru un specifiskus materiālus, organizēt to iepirkumu un piegādi;
Asistēt ražošanas vadītājam – rūpēties par specifisku mēbeļu detaļu sagādi un komunikāciju ar piegādātājiem;
Nodrošināt paraugu izstrādes procesu – saskaņot komponentes, sekot līdzi termiņiem;
Realizēt administratīvo atbalstu – veikt pasūtījumu apstrādi, to pieteikšanu piegādes platformās (FedEx u. c. ), dokumentu apriti;
Pārraudzīt ikdienas saimniecisko kārtību – pasūtīt kafiju, pusdienas, nodrošināt sakārtotu darba vidi, kas palīdz uzlabot produktivitāti;
Sagatavot statusa atskaites par organizētajiem procesiem.
No Tevis sagaidām:
Pieredzi mēbeļu ražošanas nozarē (vai ļoti labu izpratni par to);
Prasmi orientēties furnitūras un komponentu tirgū;
Labas organizatoriskās spējas, augstu atbildības sajūtu un precizitāti;
Radošumu problēmsituāciju risināšanā;
Vēlmi strādāt nepārtraukti augošā uzņēmumā;
Vēlamas pamatzināšanas darbā ar SketchUp vai līdzīgu programmu;
Latviešu un angļu valodas zināšanas, krievu valoda tiks uzskatīta par priekšrocību;
Iepriekšēja pieredze līdzīgā amatā būs būtiska priekšrocība;
Vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas;
- darba atalgojumu pārbaudes laikā 1100 EUR mēnesī bruto, pēc pārbaudes laika no 1450 EUR mēnesī bruto;
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika);
- apmaksātas pusdienas;
- draudzīgu un zinošu kolēģu profesionālo atbalstu.
Darba vieta:
Rīga, Āgenskalns, Slokas iela 21
Darba laiks:
8:00 – 17:00
CV sūtīt uz e-pastu. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti 2. atlases kārtai.