Aicinām pievienoties mūsu komandai Klientu apkalpošanas vadītāju (2431 07).
Tavs uzdevums būs nodrošināt mūsu patstāvīgu sadarbību ar uzņēmumiem un iestādēm.
Galvenie darba uzdevumi:
- Veikt jaunu klientu piesaisti un konsultēšanu;
- Nodrošināt klientu portfeļa pārraudzību un rentabilitāti;
- Uzturēt patstāvīgu komunikāciju ar korporatīvajiem klientiem;
- Piedāvāt labākos risinājumus klienta vajadzībām;
- Pārzināt normatīvos aktus, kas attiecas uz mūsu pakalpojumiem;
- Dažādos veidos regulāri informēt klientus par mācību iespējām;
- Organizēt tematiskās mācību kampaņas un sagatavot uzmanību piesaistošus piedāvājumus;
- Uzturēt klienta informācijas datubāzi, lietot pieejamos IT risinājumus;
- Izstrādāt piedāvājumus, sagatavot iepirkumus un kontrolēt to virzību;
- Sagatavot līgumus un nodrošināt to izpildes vadību;
- Veicināt klientu piesaistes attīstību;
- Veikt konkurences monitoringu;
- Sagatavot nepieciešamos darbības pārskatus;
- Citi saistīti uzdevumi.
Šis darbs Tev būs piemērots, ja Tev:
- Patīk cilvēciska komunikācija klātienē un pa telefonu;
- Ir spēja precīzi ievērot darba uzdevumus un termiņus;
- Ir prasmes sagatavot lietišķu informāciju un dokumentus latviešu valodā;
- Ir neatlaidību, biznesa domāšana un radoša pieeja;
- Ir B kategorijas vadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- Pilna laika klātienes darbu ar izbraukumiem pie klientiem visā Latvijā;
- Bruto alga 1200 – 1700 EUR/mēn. 1200 eur cietā alga + 5% piemaksa no neto apgrozījuma. Pārbaudes laikā 1000 EUR/mēn + 5% piemaksa no neto apgrozījuma.
- Darba vietu tuvu Rīgas centram ar bezmaksas autostāvvietu;
- Ērtu darba vidi un atsaucīgus kolēģus;
- Visu nepieciešamo darbam: dators, telefons, auto utt.