Russian speaking customer support specialist - work from home.
Krievu valodā runājošs klientu apkalpošanas speciālists - darbam no mājām.
What's in it for you.
- Working in an international environment with people from all around the world,
- Career opportunities, 90% of our managers grew up in Transcom,
- Benefits – health insurance, team-building activities, free gym, life coach sessions, fruits in the office, yearly compensation for glasses and etc,
- Possibility to work from home (based on results),
- Engage in additional sports and social responsibility activities,
- Flexible work schedule,
- Professional training and excellent experience in customer care,
- Salary from 720-940 EUR/gross monthly.
- Darbu starptautiskā vidē,
- Karjeras iespējas, 90% mūsu vadītāju uzauguši Transcom,
- Darbs vietā, kur vienmēr tiek novērtētas jaunas idejas un procesu uzlabošana,
- Ieguvumi komandas saliedēšanas aktivitātes, bezmaksas trenažieru zāle, veselības apdrošināšana u. c.
- Iespēja strādāt no mājām (balstoties uz darba rezultātiem),
- Iesaistīšanās papildu sporta un sociālās atbildības aktivitātēs,
- Elastīgu darba grafiku maiņās,
- Profesionālas un apmaksātas darba apmācības un lielisku pieredzi klientu apkalpošanā,
- Atalgojums no 720-940 EUR/bruto mēnesī.
Join Transcom as a Russian-speaking customer experience specialist.
In this role you will:
- Answer inbound customer calls in Russian and analyze the issues in a fast, constructive manner,
- Solve customer's issues in regard to money payments both of simple and more complicated nature,
- Take your communication skills to the next level by leading professional conversations with clients,
- Provide an excellent customer experience,
- Work in a shift schedule (shift is 8h30min) - 8 hours a day and 40 hours a week. Working hours: - Monday - Sunday: 06:00-18:00, after some time it is possible to work longer shifts, therefore having more days off.
- Work with set goals, where you will be assessed on speaking time and customer satisfaction.
- Atbildiet uz ienākošajiem klientu zvaniem krievu valodā,
- Risināt klientu jautājumus saistībā ar naudas maksājumiem,
- Paceliet savas komunikācijas prasmes nākamajā līmenī un nodrošināt izcilu klientu pieredzi,
- Darbs maiņu grafikā (maiņa 8h30min) - 8h dienā un 40h nedēļā. Darba laiks: Pirmdiena-Svētdiena: 06:00-18:00, pēc kāda laika iespējams strādāt arī ilgākās maiņās, līdz ar to vairāk brīvdienu.
- Darbs ar izvirzītiem mērķiem, kur tiks novērtēts uzstāšanās laiks un klientu apmierinātība.
What we are looking for:
- Eager to learn new things and quickly adapt to change,
- Prioritize customers and are always willing to help others,
- Have a problem-solving mindset and attention to detail,
- Speak fluently in Russian and you have good English skills (at least B1).
- Vēlies apgūt jaunas iemaņas un ātri pielāgojies pārmaiņām,
- Piešķir prioritāti klientiem un vienmēr esi gatavs palīdzēt citiem,
- Brīvi runā krievu valodā un tev ir labas angļu valodas zināšanas (vismaz B1).