Sakarā ar darba apjoma palielināšanu aicinām darbā pozitīvu un atsaucīgu klienta apkalpošanas speciālisti/dispečeri ienākošo un izejošo zvanu veikšanai, klientu konsultēšanai un pakalpojuma reģistrēšanai uzņēmuma sistēmā .
Ar labām latviešu valodas zināšanām, ar augstu atbildības sajūtu - orientētu uz klientiem.
Ja esi draudzīga, pārliecināta un nebaidies no izaicinājumiem, tad mūsu komanda meklē tieši TEVI.
Pie mums varēsi iegūt unikālu pieredzi dinamiskā nozarē un uzņēmumā, kurš nodrošina mērlīdzekļu (ūdens patēriņa, siltumenerģijas skaitītāju, siltuma maksas sadalītāju) apkalpošanu dzīvojamās mājās, komerciālos un publiskos objektos.
Pienākumi:
-Meistaru darba organizēšanu un plānošanu (darba izbraukumu maršrutu plānošana, vienošanas ar klientiem par darbu izpildes laiku);
-Sava darba organizēšanu;
-Jaunu klientu piesaisti (Aukstie zvani);
-Esošo klientu komunikāciju rosināšanu;
-Darbu procesu progresu;
-Precīzu datu fiksēšanu;
-Klientu datu bāzes papildināšana un apstrāde;
-Individuālu risinājumu izveide.
Prasmes:
- Izcilas komunikācijas prasmes, pozitīvisms, augsta atbildības sajūta,
- Apzinīgums, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un risināt problēmsituācijas,
- Laba stresa noturība dinamiskos darba apstākļos.
Mēs esam ļoti atvērti jaunām idejām un priekšlikumiem, jo pastāvīgi pilnveidojam un uzlabojam darba organizāciju.
Tavs ieguvums būs:
-Darba alga sākot no 1250 EUR bruto atkarībā no pieredzes un kompetencē
-Draudzīga, atbalsta pilna komanda
-Ērta darba vieta un bezmaksas auto stāvvieta
-Bezlimita kafija :D