Mēs piedāvājam
-Darbu birojā normālā darba laika ietvaros no 9.00 līdz 17.30.
-Ērtu un mūsdienīgu darba vidi;
-Iespēju iegūt vērtīgu darba pieredzi loģistikas jomā;
-Izaugsmes iespējas;
-Draudzīgu kolēģu atbalstu;
-Regulāras profesionālās apmācības;
-Aktīvu korporatīvo vidi (svētki, dzimšanas dienas, korporatīvie pasākumi utt. );
-Pieredzei un ieguldījumam atbilstošu atalgojumu no 1050 EUR līdz 1250 EUR pirms nodokļu nomaksas;
-Darba vietu birojā Spilves ielā 35A, Rīgā (Iļģuciems) ar bezmaksas autostāvvietu.
Prasības kandidātiem
- Interese par loģistikas jomu
- Prasme apgūt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, pievēršot uzmanību detaļām;
- Priekšrocība pretendentiem ar darba pieredzi loģistikas jomā, vēlama izglītība loģistikā;
- Labas iemaņas darbā ar datoru un MS Office programmām;
- Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski, labas krievu valodas zināšanas (sarunvaloda, lasītprasme);
- Augsta atbildības sajūta, teicamas komunikāciju spējas, precizitāte un loģiskā domāšana.
Darba pienākumu apraksts
-Dokumentu apstrāde un izveide;
-Dažādu sūtījumu apstrāde un izsūtīšana;
-Atbilžu sagatavošana piegādātājiem un saņēmējiem;
-Piegādes statusu pārbaude;
-Pēc nepieciešamības materiālu komplektēšana;
-Piegāžu datu apstrāde.
Sūties savu CV uz norādīto e-pastu.
Paldies par atsaucību un lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.