Aicinām WD Market komandai pievienoties projektu vadītāju.
Kas esam mēs?
WD Market ir starptautiska web izstrādes aģentūra, kas izstrādā plašas funkcionalitātes e-komercijas risinājumus, dažādas sarežģītības tīmekļa vietnes un specializējamies augstas sarežģītības web projektu izstrādē.
Darba pienākumi projektu vadītājam:
-Vadīt projektus/uzdevumus no sākuma līdz beigām;
-Projektu budžetu pārvaldība un izdevumu izsekošana;
-Sadarbība ar klientiem, lai izprastu viņu prasības un vajadzības saistībā ar viņu e-komercijas projektiem;
-Sadarboties ar izstrādes komandu, lai nodrošinātu projektu kvalitāti un atbilstību specifikācijām;
-Nodot projektus un uzdevumus norunātajos treniņos;
-Projekta komandas vadīšana un uzdevumu deleģēšana pēc nepieciešamības;
-Veikt e-komercijas lapu pārskatīšana un testēšana, lai nodrošinātu, ka tās ir funkcionālas un draudzīgas lietotājiem;
-Veikt datu un metrikas analīzi, lai uzlabotu iekšējo izstrādes procesu
-Veikt e-komercijas projektu pārvaldīšanu un izsekošanu, izmantojot projektu vadības programmatūru un rīkus;
-Vadīt komandas sanāksmes un veidot saziņu starp komandu, lai nodrošinātu, ka projekti notiek un visi komandas dalībnieki ir informēti par progresu;
-Veidot projekta analīzes dokumentu pēc projektu nodošanas un veikt atskaites;
-Veikt individuālus meetingus ar katru komandas locekli vismaz 1 reizi mēnesī mēneša pirmajā nedēļā, lai novērtētu darbinieku mentālo stāvokli un uzdevumu/produktivitā tes progresu, par ko vēlāk informē vadību;
-Projektu vadītājs uzņemas pilnu atbildību par projektiem, termiņu ievērošanu, iekšējo resursu un ārējos resursu izmantošanu/pārvaldīb u, kā arī par darbinieka darbu projekta ietvaros.
Kādas ir prasības projektu vadītājam?
-E-komercijas vai web izstrādes sfēras pārzināšana;
-Angļu valodas prasmes
-Labas komunikācijas prasmes.
Ko mēs piedāvājam?
-Draudzīgu kolektīvu
-Iespēju strādāt ātri augošā uzņemumā
-Visu nepieciešamo aprīkojumu darbam
-Apmaksāta sporta zāle
Ja esi motivēts un vēlies attīstīties vai palīdzēt uzņēmumiem, tad gaidīsim tavu ziņu.