-vēlams vidēja vai augstākā izglītība
-teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas kā priekšrocība
-prasme strādāt ar datoru (MS Exel, MS Word)
-labas organizatoriskās un laika plānošanas prasmes
-teicamas komunikācijas prasmes
-pieredze un zināšanas lietvedībā, kā arī biroja administratora amatā tiks uzskatīta kā priekšrocība
spēja strādāt komandā, noteikt prioritātes.
-augsta atbildības sajūta, stresa noturība ikdienas problēmu risināšanā, uzticamība, precizitāte un punktualitāte.
Darba pienākumu apraksts
-koordinēt ienākošos zvanus, e-pastus
-sagaidīt valdes viesus, partnerus, klientus un organizēt sapulces
-organizēt ar komandējumiem saistītos dokumentus
-organizēt transporta biļetes un viesnīcu rezervāciju
-apstrādāt saņemto un nosūtāmo korespondenci
-veikt nepieciešamo kancelejas preču pasūtīšanu un to izdevumu kontroli
-kontrolēt dokumentu kvalitatīvu aizpildīšanu un nodošanu citām struktūrvienībām
Mēs piedāvājam
-darba pieredzi augsti profesionālā un draudzīgā komandā;
-dinamisku darbu stabilā un augošā uzņēmumā;
-lielisku darbavietu, iespēju strādāt draudzīgā kolektīvā un labvēlīgā darba vidē;
-mēneša bruto atalgojumu no 1200 līdz 1350 EUR, kas tiks noteikts, ņemot vērā kandidāta pieredzi un prasmju līmeni.