Sludinājumi

SLUDINĀJUMI

Iesniegt Sludinājumu Mani Sludinājumi Meklēšana Memo RU

Meklē darbu (Darba meklēšana) / Konsultants

Atgriezties uz sludinājumu sarakstu
Ir pieredze klientu apkalpošanas darbā, biroja administratores, sekretāres/lietvedes, uzņēmuma vadītājas, grāmatveža palīga, personālvadības un administratīvā darba veikšanā;
Ienākošo un izejošo dokumentu sagatavošanā, ievadīšana, izrakstīšana, reģistrēšana, citu veidu dokumentu vai līgumu sagatavošana, darbs ar biroja tehniku un ar datu bāzēm;
Uzņemt uzņēmuma apmeklētājus, koordinēt ienākošos zvanus un korespondenci caur e-pastu;
Korespondences kārtošana, materiālu kopēšana, skanēšana, sarakstes nodrošināšana, biroja materiāltehniskās bāzes administrēšana, kancelejas un saimniecības preču nodrošināšana;
Rīkojumu, pilnvaru, vienošanos, aktu un citu dokumentu sagatavošana;
Organizēt biroja ikdienas darbu un veikt dažādus administratīvos darbus;
Kārtot nepieciešamo dokumentāciju un veikt organizatoriskos pasākumus, kas saistīti ar uzņēmuma darbību.
Ienākošo rēķinu saņemšana, kontēšana, ievadīšana grāmatvedības programmā.
Ir pieredze darbā ar programmām MS Office ( Excel un Word), Ozols, Tilde, Smart medical, ’Ārsta birojs”.

Protu veikt organizatoriskos pasākumus, kas saistīti ar apmeklētāju uzņemšanu.
Esmu kārtīga, precīza, atbildīga un komunikabla un spēju strādāt gan patstāvīgi, gan komandā.

Profesija: Konsultants
Iepriekš. darba pieredze specialitātē: Vairāk par 10 gadiem
Izglītība: Nepabeigta augstākā
Izglītības nozare: Struktūvienības vadītājs
Pabeigtie kursi: Lietvedība, personālvadība, grāmatvedība, uzņēmējvadība, biroja administrēšana.
Valodu zināšana: Latviešu, Krievu
Vēlamais darba grafiks: Darbadienas
Dzīves vieta: Rīga, centrs

Tālrunis: (+371)29-47-*** Parādīt tālruni
E-mail: Nosūtīt e-pastu
Vieta:Rīga, centrs

Pievienot Memo
Izdrukāt Datums: 14.12.2025 20:14
Pārsūtīt sludinājumu Unikālo apmeklējumu skaits: 1
Atgādināt Paziņot par pārkāpumu
Noteikumi  |  Saikne ar redaktoru  |  Reklāma  |  Sadarbība  |  RSS  |  Sludinājumi © ss sia 2000