Ir pieredze klientu apkalpošanas darbā, biroja administratores, sekretāres/lietvedes, uzņēmuma vadītājas, grāmatveža palīga, personālvadības un administratīvā darba veikšanā;
Ienākošo un izejošo dokumentu sagatavošanā, ievadīšana, izrakstīšana, reģistrēšana, citu veidu dokumentu vai līgumu sagatavošana, darbs ar biroja tehniku un ar datu bāzēm;
Uzņemt uzņēmuma apmeklētājus, koordinēt ienākošos zvanus un korespondenci caur e-pastu;
Korespondences kārtošana, materiālu kopēšana, skanēšana, sarakstes nodrošināšana, biroja materiāltehniskās bāzes administrēšana, kancelejas un saimniecības preču nodrošināšana;
Rīkojumu, pilnvaru, vienošanos, aktu un citu dokumentu sagatavošana;
Organizēt biroja ikdienas darbu un veikt dažādus administratīvos darbus;
Kārtot nepieciešamo dokumentāciju un veikt organizatoriskos pasākumus, kas saistīti ar uzņēmuma darbību.
Ienākošo rēķinu saņemšana, kontēšana, ievadīšana grāmatvedības programmā.
Ir pieredze darbā ar programmām MS Office ( Excel un Word), Ozols, Tilde, Smart medical, ’Ārsta birojs”.
Protu veikt organizatoriskos pasākumus, kas saistīti ar apmeklētāju uzņemšanu.
Esmu kārtīga, precīza, atbildīga un komunikabla un spēju strādāt gan patstāvīgi, gan komandā.