Asistenta pakalpojums juridiskām personām.
Vai Jūsu uzņēmumam reizēm pietrūkst papildu rokas ikdienas darbos? Vai būtu noderīgs cilvēks, kas palīdz ar dokumentiem un uztur kārtību ikdienas procesos?
Piedāvāju profesionālus, uzticamus un viegli pielāgojamus asistenta pakalpojumus uzņēmumiem, kuri vēlas ietaupīt laiku un uzlabot darba plūsmu, nepievienojot komandai jaunu darbinieku uz pilnu slodzi.
Ar ko varu palīdzēt?
-epastu un kalendāra pārvaldība
-datu ievade un datu apstrāde
-datu bāzes uzturēšana
-tirgus informācijas apkopošana un analīze
-klientu apkalpošanas atbalsts
-sapulču organizēšana un kalendāra koordinēšana
-sapulču pierakstu/protokolu sagatavošana
-dokumentu šablonu izstrāde
-darbinieku aizvietošana īslaicīgas prombūtnes laikā
-jaunu darbinieku atrašana
-u. c. pienākumiem
Darbu veicu atbildīgi, ātri un ar pozitīvu attieksmi. Katrā sadarbībā pielāgojos uzņēmuma vajadzībām un nodrošinu pilnīgu konfidencialitāti.
Svarīgi: pakalpojums tiek sniegts kā ārpakalpojums tas nozīmē, ka strādāju kā pašnodarbinātā persona. Jūs nemaksājat par darbinieka uzturēšanu (algas nodokļi, atvaļinājumi u. c. ), bet tikai par reāli paveikto darbu.
Pakalpojumu varu sniegt gan attālināti, gan Jūsu uzņēmuma telpās, atkarībā no tā, kas Jums ērtāk.
Ja vēlaties atslogot savu ikdienu un sakārtot procesus droši sazinieties.