Mēs esam sezonālo preču mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības uzņēmums, kas aktīvi darbojas e-komercijas vidē. Meklējam organizētu kolēģi, kurš pārzin tiešsaistes tirdzniecības platformu darbību un spēj nodrošināt efektīvu uzņēmuma ikdienas administratīvo darbu.
Tavi galvenie pienākumi:
kontu pārvaldība un produktu administrēšana (220 , Pigu u. c. );
Preču aprakstu un attēlu ievade, cenu un sortimenta uzturēšana;
Pasūtījumu un sūtījumu administrēšana;
Ikdienas biroja darba organizēšana – dokumentu sagatavošana, pavadzīmju izrakstīšana;
Saziņa ar klientiem un sadarbības partneriem (e pasti, tālrunis);
Atbalsts vadībai un komandas darbā.
Ko mēs sagaidām:
Vēlama pieredze darbā ar e-komercijas platformām (īpaši 220 , Pigu vai līdzīgām);
Teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlams arī svešvalodas (angļu, krievu );
Prasme organizēt darbu, noteikt prioritātes un ievērot termiņus;
Atbildība, precizitāte un iniciatīva;
Labas iemaņas darbā ar datoru MS Office;
Vēlme mācīties un augt profesionāli.
Mēs piedāvājam:
Stabilu atalgojumu:
No 1200 EUR (bruto) pārbaudes laikā;
No 1500-2000 EUR (bruto) pēc pārbaudes laika – ar iespēju palielināt, balstoties uz darba rezultātiem;
Bonusi un piemaksas par iniciatīvu un sasniegumiem;