Mēs aicinām komandā organizētu, atbildīgu un komunikablu kolēģi, kurš rūpēsies par biroja ikdienas darbu un kļūs par neatņemamu daļu no mūsu draudzīgās komandas.
Galvenie pienākumi:
Dokumentu apstrāde un darbs ar ienākošo/izejošo korespondenci;
Zvanu pieņemšana un pāradresēšana;
Viesu un klientu sagaidīšana birojā;
Biroja saimniecības nodrošināšana (kancelejas preces, ūdens, tehnika u. c. );
Kārtības uzturēšana un sadarbība ar servisa pakalpojumu sniedzējiem;
Vadības uzdevumu izpilde;
Atbalsts kolēģiem ikdienas darbā.
Prasības kandidātiem:
Pieredze līdzīgā amatā būs priekšrocība;
Labas datora prasmes (Word, Excel, e-pasts);
Teicamas komunikācijas spējas, laipnība un precizitāte;
Spēja strādāt dinamiskā vidē un vienlaikus veikt vairākus uzdevumus;
Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski;
Pozitīva attieksme un vēlme mācīties jaunas lietas.
Mēs piedāvājam:
Stabilu darbu augošā un perspektīvā uzņēmumā;
Draudzīgu un atbalstošu kolektīvu, kur kolēģi vienmēr gatavi palīdzēt;
Ērtu, mūsdienīgu biroju ar patīkamu atmosfēru;
Iespēju kļūt par nozīmīgu komandas daļu un piedalīties uzņēmuma kopīgos pasākumos;
Apmaksātas kafijas, tējas birojā;
Profesionālās izaugsmes iespējas un pieredzi;
Darba laiku darba dienās no plkst. 8:30 līdz 17:30;
Atalgojumu €1050 bruto.
Ja vēlies pievienoties komandai, kur darbs tiek apvienots ar pozitīvu atmosfēru un labām attiecībām starp kolēģiem, sūti savu CV uz e-pastu.