Starptautiska uzņēmuma filiāle kas nodarbojas ar mākslīgā intelekta risinājumu sniegšanu uzņēmumiem, aicina pievienoties savam kolektīvam:
PĀRDOŠANAS PROJEKTU VADĪTĀJU
Galvenie pienākumi:
- Veikt AI produktu un pakalpojumu pārdošanu pa telefonu, epastu utt. attālinātā darba veidā gan jauniem, gan esošiem klientiem;
- Aktīva jaunu klientu piesaistīšana un nepieciešamās tirdzniecības dokumentācijas (līgumi, piedāvājumi) sagatavošana;
- Līdzdalība tirdzniecības veicināšanas akciju organizēšanā un tirgus izpētē;
- Esošo klientu datu bāzes attīstīšana un sadarbības uzturēšana;
- Pārdošanas apjomu pieauguma veicināšana;
- Nepieciešamo atskaišu un dokumentācijas sagatavošana tiešajam vadītājam;
Prasības:
- Iepriekšēja pieredze darbā, kas saistīts ar darbu pa telefonu vai pārdošanu vismaz viens gads;
- Vēlme strādāt pārdošanas nozarē;
- Spēja patstāvīgi plānot savu darbu;
- Augsta stresa noturība un nosvērtums;
- Mērķtiecīgums, teicamas komunikāciju prasmes, pozitīva attieksme, sabiedriskums, spēja pārliecināt, argumentēt;
- Prasme izmantot datoru.
Pievienojoties uzņēmuma kolektīvam, iegūsiet labu un interesantu darbu, saskarsmi ar pozitīviem klientiem, godīgu attieksmi, un ieguldījumam atbilstošu, progresīvu atalgojumu.
Nav nepieciešamība sūtīt CV, pirmā atlases kārta ir zvanīt uz norādīto telefona numuru un prezentēt sevi tā, lai atlases speciālistam būtu interese jūs izvirzīt uz nākamo kārtu.