Lietvedība, projektu vadītāju asistents, cilvēkresursu atbalsts
Starpautiska uzņēmumu grupa, kas nodarbojas ar koka karkasa, moduļu ražošanu un nekustamo īpašumu attīstību.
Pienākumi:
-Organizēt iekšējo uzņēmuma administratīvo darbu- biroja preču pasūtīšanu, sūtījumu nosūtīšanu, dokumentu arhivēšanu, iesniegumu sagatavošanu un nosūtīšanu utt.
-Organizēt biroja iekšējos pasākumus;
-Pieprasīt izziņas un dokumentu kopijas no valsts vai citām institūcijām;
-Pasūtīt tehniskos noteikumus priekš projektu izstrādes;
-Sagatavot, pārbaudīt un pasūtīt nepieciešamos dokumentus no valsts vai citām institūcijām
-Iesniegt visu nepieciešamo dokumentāciju
-Apkalpot, sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju klientiem gan telefoniski, gan klātienē.
-Cilvēkresursu vadība
-Sniegt atbalstu tirdzniecības/projekt u nodaļai darbiniekiem ikdienas darbā,
-Nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu pie vizītēm
-Pieņemt un apstrādāt pasūtījumus no projektu vadītājiem, reģistrēt pasūtījumus pasūtīšu
No Jums sagaidām:
-Ļoti labas komunikācijas un prezentēšanas spējas;
-Vidējā vai augstākā izglītība;
-Spēja atrast, analizēt un pielietot informāciju dažādās datu bāzēs
-Zināšanas lietvedības jomā;
-Mērķtiecība tālākai izaugsmei.
Mēs piedāvājam:
-Patstāvīgu darbu;
-Darba pienākumu izskaidrošanu un apmācības;
-Draudzīgus un atbalstošus kolēģus;
-Komfortablus darba apstākļus birojā Ķekavā.
-Stabilu atalgojumu no 1600, - euro apmērā(brutto) -