Darba pienākumi:
Koordinēt uzņēmuma elektroniskā pasta saraksti, operatīvi nododot informāciju atbildīgajiem darbiniekiem
Dokumentu aprites kontrole
Ienākošo un izejošo rēķinu sagatavošana, reģistrācija un apmaksas kontrole
Ikmēneša dokumentācijas sagatavošana grāmatvedībai
Darba līgumu sagatavošana, nodarbinātā personāla reģistrācija
Rīkojumu, vēstuļu, pilnvaru, vienošanos, pieņemšanas-nodošanas aktu u. c. dokumentu sagatavošana, uzskaite un sistematizācija
Atbalsta sniegšana uzņēmuma darbiniekiem, asistēšana grāmatvedībai
Prasības:
Zināšanas lietvedībā un dokumentu pārvaldībā atbilstoši normatīvajiem aktiem
Spēja koncentrēties, ievērot termiņus un patstāvīgi organizēt savu darbu
Teicamas latviešu valodas zināšanas
Precizitāte darbā ar dokumentiem, atbildīga attieksme un vēlme apgūt jaunas prasmes
Teicamas datora prasmes
Pieredze un zināšanas grāmatvedībā un/vai būvniecībā tiks uzskatītas par priekšrocību