Darba vieta: Rīga
Slodze: Pilna slodze
Darba laiks: Darba dienās no 8:00 līdz 17:00
Galvenie pienākumi:
Iekšējo un ārējo dokumentu sagatavošana, reģistrēšana un arhivēšana;
Vadības atbalsts ikdienas darba organizēšanā;
Telefona zvanu, e-pastu un korespondences apstrāde;
Rēķinu sagatavošana un nosūtīšana klientiem;
Rīkojumu, vēstuļu, pilnvaru, pieprasījumu u. c. dokumentu sagatavošana, uzskaite un sistematizācija atbilstoši lietu nomenklatūrai;
Pasta un kurjerpasta sūtījumu administrēšana;
Kancelejas un biroja preču pasūtīšana.
Prasības kandidātiem:
Vidējā vai nepabeigta augstākā izglītība;
Pieredze lietvedībā vai līdzīgā birojā amatā (vēlams vismaz 1 gads);
Teicamas latviešu valodas zināšanas (krievu un angļu – priekšrocība);
Labas prasmes darbā ar MS Office un biroja tehniku;
Precizitāte, atbildība, pozitīva attieksme un labas komunikācijas prasmes.
Piedāvājam:
Stabilu darba vietu;
Atalgojumu no 1200 līdz 1400 EUR (NETO) pēc pārbaudes perioda;
Sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes perioda);
Draudzīgu kolektīvu un sakārtotu darba vidi.