Meklējam jaunu cilvēku, kas vēlas apgūt tehniskā atbalsta specialista specialitāti televīzijas pārraidīšanas automatizācijas jomā.
No pretendenta tiek sagaidīts:
Vidējā, vidēji speciālā vai augstākā izglītība;
Angļu un krievu valodu zināšanas;
Gramatiski pareiza runa, komunikācijas prasmes;
Windows operētājsistēmas un tās pamata lietojumprogrammu zināšanas;
Izpratne par datora un programmatūras funkcionēšanas principiem;
Interese informācijas tehnoloģiju jomas izzināšanā.
Darba pienākumi:
Sniegt konsultācijas klientiem par darbu ar uzņēmuma produktiem;
Sniegt tehnisko atbalstu ar attālinātas pieejas programmu starpniecību;
Risināt tehniskās problēmas un instalēt atjauninājumus;
Veidot pieteikumus izstrādes nodaļai kļūdu/problēmu atklāšanas gadījumos;
Reģistrēt klientu pieteikumus;
Patstāvīgi risināt klientu problēmas savas kompetences ietvaros;
Veidot tehnisko dokumentāciju;
Salikt datorus.
Tiks uzskatīts par priekšrocību:
Pamatzināšanas SQL Server administrēšanā;
Pamatzināšanas Windows Server jomā;
Pamatzināšanas par datortīkla tehnoloģijām un sistēmu administrēšanu;
Darba pieredze digitālās televīzijas jomā, ar monitoringa un pārraides sistēmām.
Mēs piedāvājam:
Darbu labestīgā kolektīvā;
Darbu drošā un stabilā uzņēmumā Daugavpilī (birojā);
Citus bonusus.