Viena no vadošajām apsardzes kompānijām meklē klientu komunikācijas speciālistu. Ja precizitāte un ātrs temps Tevi nebiedē, šis varētu būt Tavs jaunais darbs.
Galvenie pienākumi:
1. Ikdienas komunikācija ar klientiem – telefoniski, e-pastā un klātienē;
2. Klientu vajadzību noskaidrošana un atbildes sniegšana savlaicīgi un skaidri;
3. Dokumentu, pieteikumu un informācijas apstrāde ātri un bez kļūdām;
4. Sadarbība ar kolēģiem, lai nodrošinātu “viss izdarīts” rezultātu.
Prasības kandidātam:
1. Spēja ātri reaģēt, domāt un komunicēt, nezaudējot kvalitāti;
2. Augsta precizitāte un uzmanība detaļām;
3. Teicamas komunikācijas prasmes;
4. Atbildīga attieksme, pašdisciplīna un vēlme nodrošināt augstu servisa līmeni;
5. Prasme strādāt dinamiskā vidē, saglabājot mieru un profesionālu pieeju.
Mēs piedāvājam:
1. Apmācības uzsākot darbu un ikdienas atbalstu darba pienākumu veikšanā;
2. Mēneša bruto algu EUR 1200 – EUR 2000;
3. Individuālas piemaksas atkarībā no darba rezultātiem;
4. Visas sociālās garantijas;
5. Apstākļus nepārtrauktai profesionālai izaugsmei un attīstībai;
6. Atbalstošus kolēģus.
Aicinām sūtīt CV uz norādīto e-pastu. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti pārrunām.