Internacionālu pārdošanas procesu plānošana un koordinēšana;
Veiksmīgas komunikācijas vadīšana ar jauniem un esošiem sadarbības partneriem;
Nepieciešamo dokumentu sagatavošana;
Izmaksu aprēķinu veikšana un analīze.
Prasības:
Spēja plānot un organizēt savu darba laiku;
Spēja sastrādāties ar citām uzņēmuma struktūrvienībām;
Angļu valodas zināšanas augstā līmenī (gan rakstīšana, gan runāšana);
Ļoti labas iemaņas darbā ar Microsoft Office (Excel, Works);
Komunikabilitāte un augsta atbildības sajūta;
Spēja patstāvīgi apgūt nepieciešamās prasmes un iemaņas;
Piedāvājam:
Darbu internacionālā uzņēmumā;
Stabilu atalgojumu, kas atbilst profesionālajām spējām (2420 EUR bruto);
Iespēju attīstīties dinamiski augošā uzņēmumā;
Karjeras izaugsmes iespējas.
Kandidātus lūdzam sūtīt CV un īsu pieredzes aprakstu uz e-pasta adresi.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim un atlases 2. kārtu.