Galvenie pienākumi:
Informēt klientus par viesnīcas pakalpojumiem, atbildēt uz klientu jautājumiem par konferenču un pakalpojumu rīkošanas iespējam viesnīcā, ka ari vadīt viesmīļu komandu .
Veidot konferenču un pasākumu piedāvājumus klientiem, nodrošināt to organizēšanu un nevainojamu norisi atbilstošie pasūtījumam
Nodrošināt klientu apmierinātību komunicējot, rūpīgi sekojot pasūtītā pakalpojuma izpildei
un vajadzības gadījumā veicot nepieciešamas korekcijas
Pārdot viesnīcas pakalpojumus, lai veicinātu ieņēmumus un sasniegtu plānotos budžetā
radītājus
Prasības kandidātiem:
Izglītībā tūrismā, viesmīlības vai līdzvērtīgā joma
Vismaz 1 gada pieredze administratīvajā, pārdošanas vai marketinga joma, vēlamā darba pieredze viesnīcas
Teicamas saskarsmes spējas, ka ari latviešu un angļu valodas zināšanas
Spējā ātri un efektīvi strādāt komanda, fokusēties uz detaļām, rast risinājumu nestandarta situācijas
Velmē un ambīcijas sasniegt labāko iespējamo rezultātu
Mēs piedāvājam:
Teicamus darba apstākļus Rigas centra
Konkurētspējīgu atalgojumu
Daudzveidīgas apmācības un izaugsmes iespējas starptautiska viesnīcu tikla
Nelaimes gadījumu un veselibas apdrošināšanu
Draudzīgu un profesionālu komandu
Darba uzsākšana: Janvaris
Darba vieta: Vecrīga
Atalgojums bruto: 1800 EUR
CV lūdzam sūtīt ar norādi “KONFERENCU UN PASAKUMU KOORDINATORS/-E”.
Atbildi sniegsim pretendentiem, kuri pēc iesūtīto dokumentu atlases iekļūs konkursa 2. kārtā.