Aicinām darbā valdes asistentu/-i / biroja administratoru/-i
Prasības:
- Komunikabla personība ar izpratni par lietišķo saskarsmi;
- Spēju analizēt situācijas un spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- Precizitāti un izcilas darba organizēšanas spējas;
- Stresa noturība, kas palīdzēs dinamiskā darba ikdienā;
- Augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība;
- Zināšanas lietvedībā un dokumentu uzglabāšanā saskaņā ar LR likumdošanas prasībām;
- Ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel) un iemaņas darbā ar biroja tehniku.
Darba pienākumi:
- Būt vadītāja atbalstam un palīgam ikdienas darbos jeb vadītāja "labajai rokai";
- Rast iespējas atrisināt šķietami neatrisināmo;
- Biroja ikdienas darba organizēšana informācijas aprites nodrošināšanā, lietišķu tikšanos organizēšana, viesu uzņemšana, biroja preču pasūtīšana, dažādu saimniecisko jautājumu risināšana;
- Lietvedības dokumentu sagatavošana un administrēšana;
- Pēc nepieciešamības veikt tulkojumus no angļu vai krievu valodas uz latviešu valodu;
- E pastu vai vēstuļu sagatavošana.
Piedāvājam
- Atbildīgu darbu lielā un stabilā uzņēmumā;
- Draudzīgus kolēģus un atbalstošu vadītāju;
- Iespēju profesionāli pilnveidoties;
- Daļēji apmaksātas darbinieku pusdienas;
- Darbu Jūrmalā, Majoros;
- Darba algu 1400 eur (bruto), pēc pārbaudes laika līdz 1800 eur (bruto).
Gaidām Jūsu pieteikumu uz e-pastu.
Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi un netiks glabāti ilgāk par 3 mēnešiem pēc atlases konkursa beigām. Pēc 3 mēnešiem visi personas dati tiks neatgriezeniski iznicināti. Jūsu datus apstrādās SIA “BBH Investments”.