- Nodrošināt dokumentu pārvaldības funkciju;
- Pieņemt, pārbaudīt, reģistrēt, klasificēt, nosūtīt, uzskaitīt saņemtos un nosūtāmos dokumentus;
- Protokolēt darba plānošanas sanāksmes, kā arī citas darba sanāksmes;
- Sagatavot un iesniegt atskaites tiešā vadītāja noteiktajā kārtībā un termiņos;
- Veikt citus pienākumus saskaņā ar tiešā vadītāja mutiskiem un rakstiskiem rīkojumiem savas kompetences ietvaros.
Prasības:
- Darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā 2 gadi;
- Teicamas komunikācijas spējas, prasme efektīvi plānot savu darba laiku, stresa noturība;
- Teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas;
- Teicamas datorprasmes: MS Office;
- Pieredze būvniecības procesu vadīšanā BIS sistēmā;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- Stabīlo atalgojumu (1500, - Eiro - pēc nodokļu samaksas);
- Sociālas garantijas;
- Apmaksātu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika izturēšanas;
- Dinamisku darbu starptautiskā uzņēmumā un draudzīgu kolektīvu.