Prasības kandidātiem:
- pieredze līdzvērtīgā amatā;
- teicamas zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā, arhivēšanā;
- ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
- ļoti labas zināšanas darbam ar datoru (MS Office) un ļoti labas biroja tehnikas lietotāja prasmes;
- prasme patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
- izcilas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Darba pienākumu apraksts:
- ienākošo un izejošo dokumentu aprites nodrošināšana,
- korespondences nosūtīšana, reģistrēšana un sadale;
- dokumentu sagatavošana, lietvedības organizēšana un arhivēšana;
- tālruņa zvanu koordinēšana, viesu uzņemšana;;
- biroja ikdienas darba nodrošināšanai nepieciešamo preču un pakalpojumu pasūtīšana, saimniecisko jautājumu risināšana;
- asistēšana uzņēmuma vadībai un atbalsta sniegšana kolēģiem ikdienas darba procesā.
Mēs piedāvājam:
- padarītajam darbam atbilstošu atalgojumu;
- iespēju pilnveidoties;
- Interesantu un dinamisku darbu mūsdienīgā un augošā uzņēmumā;
- draudzīgu kolektīvu un komfortablus darba apstākļus.
Lūgums sūtīt savus CV un pieteikuma vēstules elektroniski.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju.