Tavos pienākumos ietilps:
Ienākošo klientu pieprasījumu un pasūtījumu apstrāde (e-pasts, tālrunis, e-veikals)
Klientu konsultēšana un informācijas sniegšana par produktu sortimentu gan telefoniski, gan birojā, gan pie klienta
Saziņa ar noliktavu, piegādātājiem un loģistikas kolēģiem
Datu ievade un dokumentu kārtošana sistēmā (piem. , rēķini, pavadzīmes, pasūtījumi)
Atbalsts pārdošanas komandai ikdienas procesos
Mēs sagaidām:
Iepriekšēju pieredzi līdzīgā darbā vai klientu apkalpošanā
Tehnisko domāšanu un prasmi lasīt rasējumus un projektu aprakstus
Labas komunikācijas un organizatoriskās prasmes
Precizitāti, atbildības sajūtu un spēju strādāt patstāvīgi
Latviešu, angļu un krievu vai ukraiņu valodas zināšanas (saziņai ar piegādātājiem Ukrainā);
Prasmi darbā ar datoru (MS Office, e-pasts, datu ievade)
Ko mēs piedāvājam:
Atalgojumu sākot 1000-1500 eiro pirms nodokļu nomaksas;
Darba izpildei nepieciešamo tehnisko nodrošinājumu;
Amata izpildei nepieciešamās mācības un konsultācijas;
Atsaucīgus un zinošus darba kolēģus;
Labus darba apstākļus un mūsdienīgu darba vidi.