Nodrošināt, lai viesnīcas restorānā tiktu nodrošināts augstas kvalitātes serviss ēdienu un dzērnienu pasniegšanai, saskaņā ar sanitāro normu standartiem un “Jā, es varu. ” programmas principiem, viesnīcas iekšējās kārtības noteikumiem un Radisson Hotel Group standartiem, procedūrām un apkalpošanas konceptiem.
Prasības kandidātiem:
Pieredze līdzīgā amatā, kas saistīta ar darbu bārā un kokteiļu gatavošānā, klientu apkalopšanu (pieredze viesmīlībā tiks uzskatīta par priekšrocību);
Darba pieredze viesnīcā tiks uzskatīta par priekšrocību;
Spēja adaptēties mainīgiem apstākļiem;
Fleksibilitāte;
Spēju vienmēr uzturēt darba zonu tīru, sterilu un saskaņā ar sanitārijas vadlīnijām;
Spēt pienākumus veikt efektīvi un laikā saskaņā ar viesnīcā pieņemtajiem iekšējās kārtības noteikumiem, lai sasniegtu šim amatam izvirzītos mērķus;