Man ir vairāk nekā 10 gadu pieredze klientu apkalpošanā, strādājot par mācību centra pasniedzēju, pārdošanas speciālistu, zvanu centra operatoru, noliktavas pārzini un pārdevēju. Esmu apguvusi jaunu klientu piesaisti, klientu vēlmju un vajadzību izzināšanu, informācijas par uzņēmuma pakalpojumiem sniegšanu, apstrādi un analizēšanu, uzņēmuma darbības virzienu prezentēšanu u. c.
Man piemīt augsta atbildības sajūta, precizitāte, mērķtiecība. Darbā radušās sarežģītās situācijas spēju risināt gan sadarbojoties ar komandu, gan strādājot individuāli. Uzskatu, ka esmu komunikabla, pozitīvi noskaņota un atsaucīga. Vienmēr izmantoju iespēju pašizglītoties un apgūt nepieciešamās iemaņas un zināšanas, lai varētu pildīt man uzticētos pienākumus.
Man ir ļoti labas datorprasmes – es pārzinu gan digitālā mārketinga analīzi, gan sociālo tīklu mārketingu, gan tīmekļu vietņu izstrādi, gan arī vizuālo materiālu veidošanu ar bezmaksas tiešsaistes rīkiem